EBİS ELEKTRONİK BİLGİ İŞLEM SİSTEMİ !
E-Bis Şirket içi yönetim sisteminizi gerçekleştiren bir yazılımdır. Şirket içerisinde otomasyon oluşturur ve ayrıca yeni otomasyonlar oluşturmanıza olanak sağlar. Akıllı Modül ekleme özelliğiyle bir çok yönetim sistemi yazılımlarından ayrışır.
E-Bisle Neler yapabilirsiniz ?
- Çalışanlarınızı özlük bilgileriyle sisteme kaydedebilir , özlük dokümanlarını çalışanların dosyalarına ekleyebilir, çalışanları departmanlara , birimlere , yada şirketlere bağlayabilir, modüller arası yetkilendirmeyle erişebilirliğini kontrol altına alabilirsiniz.
- Çalışanlarınızın yıllık izin taleplerini kayıt altında tutarak ebis üzerinden yapabilirsiniz.
- İş emri sistemi ile , çalışanlarınıza hiyerarşik döngüde iş emirleri oluşturabilir ,takip edebilir ve sonuçlarını dökümante edebilirsiniz.
- Akıllı teklif modülü ile tekliflerinizi dilediğiniz gibi şekillendirebilir, şekillendirdiğiniz tekliflerinizi yetkilendirdiğiniz kişilerin değişiklik yapmasına müsaade etmeden teklif oluşturma, kayıt altına alma , termin verme , olumlu , olumsuz, beklemede durumlarını görüntüleyebilir, istatistiklerini görebilirsiniz.
- Sözleşme modülü ile olumlu tekliflerinizi , sözleşme altına alarak birbirine entegre edebilir , sözleşmelerinizi digital ortamda rahatlıkla takip edebilir bir sisteme oturtabilirsiniz.
- Çalışanlarınızın çalışma takvimlerine işledikleri çalışmaları ile günlük iş planlarını takip edebilir, uyarı ve bildirim verebilir , gerektiğinde cezai işlem uygulayabilirsiniz.
- Sohbet paneliyle çalışanlarınızla veya gruplar halinde sistem üzerinden yazışabilir, kayıt altına alabilirsiniz.
- Duyurularınızı toplu şekilde çalışanlarınıza bildirilmesini sağlayabilirsiniz.
- Birim , Departman bazlı bildirimler, yetkilendirmeler, duyurular yapabilirsiniz.
- Şirket içi organizasyon şemanızı oluşturup , hiyerarşinize uygun yetkilendirmeler yapabilirsiniz.
- İç ve dış iletişim yazılarınızı sistemden imzalı bir şekilde oluşturulmasını , kayıt altına alınmasını sağlayabilirsiniz.
- Sistem içerisinde dökümantasyon sistemleri kurabilir, Çalışanların yetkilendirme usulü ile o dökümanlara ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
- Entegre yönetim sistemlerinizi sisteme yükleyerek çalışanların erişimine açabilirsiniz.
- Akıllı modül ekleme özelliği ile modüller ekleyebilir, çalışanlarınıza açabilirsiniz.
- E-Arşiv özelliği ile muhasebe kayıtlarınızı tutabilirsiniz.
E-Bis’in yüzlerce özelliğinden sadece bazılarını burada aktarabiliyoruz. Kısacası E-bis Bir şirketin tüm çalışmalarını kayıt altına alır , kayıt oluşturur , istatistik oluşturur ve bunları hiyerarşik düzende gösterir.